tomPA 2010.09.29. 21:31

mindennapok

 Heihei!

mostmár kezdek ugy belesimulni a mindennapok forgatagába. egy csomo szot mar ertek es sokkal konnyebben tanulok meg ujakat. az egesz haz fel van cimkezve postitokkal es az ebedloasztal bal fele meg tele van, mert ha eszembe jut valami akkor megkerdezem, felirom es minden reggel tanulgatom.(: tegnapelott meg pont mazlim volt mert hazaertem es nagyon ehes voltam, de en csak olvasgattam a cetliket es eszrevettem egy tanyeron egy cetlit, hogy itt a kajad melegitsd fol!...UUU mondom VAN FŐTT KAJÁM:D..

Ujdonsag a suliban nincsen sok, csak annyi, h bövült az orarendem egy matekkal egy oral englishel. a norm angolt leadtam erre a jaksora mert vele együtt olyan 35 oram lett vna es a harmadfiosokkal. de kövi jaksoba felveszem meginnt. valamint felvettem pszichologiat , ami nagyon jo tantargy itt, es a kedvenc tanarom tartja, valamint felvettem heti 2ora Aerobicot....igeeeen kellett:d  tegnap volt az első ora es baromi mokas volt:D olyan 16 lány es 5 fiu volt ott. termeszetesen szetrohogtuk magunkat Paveval, a legbolondabb finnel, de nagyon jo moka. heti 2x jark floorballozni ami nagyon jooo es nagyon kemeny sport. ma meg volt 2 spport oram es ki kellet menni az erdöbe es tajekozodni...!!!!!

szerencsere az elso alkalommal a tesitanar velunk jott, velunk cserekkel, de en csak forgattam a terkepet...mivaaan?? ez a pont itt ez ez a szikla mii?...azutan csak hatul mentem es zabaltam a piros bogyokat, amik nagyon egeszsegesek es rossz az izuk. de nagyon ehes voltam. 

mindenkinek tudom ajanlani a kerdezgetest!!:D olyan 2perc alatt szert tudsz tenni 2 uj szora, mint pl, puu-fa es katu-ut.:D 

Penteken voltam bulizni michele, az olasz cserediak hazaban, es nagyon joo volt:D szinte vegig tancoltunk es ejfelre hazamentem(:(: allitolag federico, a dominikai csere nem emlekszik a fel esetere...:D:D masnap meg voltunk federico orszagnapjan, ahol presentaciot tartott az orszagarol es megkostolhattunk tradicionalis ennivalokat es beszelgethettünk.(: 

holnap csak 11re kell mennem suliba es suli utan megyek floorballozni es floorball utan megyek talalkozok a contactperson-mal es hazajovok olyan este 9fele.  Zsufoltak a napjaim szoval tenylegbocsi, hogy nem szoktam olyan gyakran irni.(:

Nähdään myöhemmin.- See you later;)

 

tomPA

A bejegyzés trackback címe:

https://finnishexperiences.blog.hu/api/trackback/id/tr792333253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása