Sziasztok!

Körülbelül reggel 6 órakor keltem és akkor, kezdtem először rádöbbenni, hogy mire is vállalkoztam én. Olyan 7 fele indultunk el otthonról éss olyan 9re kiértünk a repülőtérre.  A csomagom 32 kilógrammot nyomott és 23 kilót lehetett felvinni. Nem voltak toleránsak, mert a járatot a Finair és a Malév közösen üzemelteti és a Malév nem engedett át. Az átvilágításnál meg alap, hogy kipakolták a bőröndömet... hoztam a formám, de épségben eljutottam a kapuhoz. A gép fölszállt 11:40-kor és leszállt olyan 16:10 körül. Az repülőutat végigbeszélgettem Rékával.:) Jó volt, hogy Helsinkiig ott volt velem. Helsinkiben meg várt minket egy szőke lány aki oda vitt egy fekete hajú lányhoz aki meg bemutatott 4 másik cserediáknak és felrakott egy buszra ami elvitt az állomásra, ahol a kezünkbe nyomott egy vonatjegyet, hogy ne hagyjuk el és mikor már észbekaptam a vonaton ülök egy német és egy belga lánnyal és 2 ismeretlen származású, bár sejtésem szerint ugyancsak belga sráccal. a vonatút unalmas volt többnyire. A belga lány volt egyedül kommunikatívabb, de ő is inkább belemélyedt a gondolataiba. Elsőként szálltam le a vonatról és ott várt engem a fogadócsaládom, az Anttila család. Nagyon kedves emberek, egy tehenészetük van, kb 100 tehénnel és 4 kutyájuk. Beszálltunk az autójukba és kb az első dolgok amiket megláttam, az egy nő ACDC-s pólóban és egy Ford Shelby GT. FINNORSZÁÁÁÁG:D:D:D Az utat végigbeszélgettük a fogadónővéremmel és a fogadóanyukámmal, és miután megérkeztünk, megvártam, míg egybegyűlik a család és odaadtam az ajándékokat. Nagyon örültek neki, sőt az is kiderült, hogy a fogadóapukám volt már Budapesten. :) Vacsora közben kérték, hogy beszéljek nekik magyarul és tanítgattam őket pár szóra. Ők meg megtanították azt, hogy az istálló finnül úgy van, hogy navetta. :):)

 

Tuomas

A bejegyzés trackback címe:

https://finnishexperiences.blog.hu/api/trackback/id/tr312235928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

•Imola• 2010.08.20. 22:20:40

Hiányzol Tomi...de örülök hogy jól érzed magad, és tetszik finnország:)

Szilvii 2010.08.21. 19:38:11

szija nyuszifül :) Ford Shelby GT??!! nemár :D hiányzol :( <3
süti beállítások módosítása