tomPA 2010.08.21. 20:26

Augusztus 21.

 Sziasztok!

Hát ez egy állati jó nap volt, azt leszámítva, hogy alig tudtam aludni.:D olyan 9kor felkeltem és reggelizünk egyet közösen. A fogadóanyukám, Katri nagyon kedves és állati finomakat főz nekünk. A reggeli után Kyosti a fogadóapukám elvitt engem telefont és sim kártyát venni. Velünk jött a 2 bátyám Eero(a nagyobbik, a katonaságnál van) és Tuomas akivel egy iskolába fogok járni. Nos ez a helyzet teljesen köznapi lenne, ha mindenki jól beszélne angolul, de Kyosti egyáltalán nem beszél angolul, a bátyáim meg olyan szinten mint én. Végül is belerázódtunk és vettünk egy jó kis telefont és bele egy kártyát kb 80 euróért...kicsit sokaltam, de ennyiért lehetett...:S Ezután Eeroék elvittek engem életem első traktor fesztiváljára:D:D Meg kell, hogy mondjam, hogy állati klassz volt:D:D. Sok finn ember traktoros és kamionos pólóban üvöltik a magukét miközben állati nagy traktorok húznak valamilyen utánfutót és a hangosbemondó meg egyszer sem hallgatott el és uááá:) tök jó volt.  Nézelődtem, beszélgettem meg mindent csináltam, mire megijesztett egy nagyon hangos robaj...körülnéztem és láttam, hogy a finálé következik. mint utóbb megtudtam, egy 1900 lóerős MONSTER TRUCK bődült fel nagyon durván, hogy majd ő áthajt 4 roncs autón.

 

és miután ez megtörtént, ez a látvány várt.

 :D hát nem nagyszerű?:D ezután elmentünk sétálni a bátyáimmal és vettünk valami tradícionális finn édességet ami nagyon sok féle ízben volt. Kiszúrtam valami feketét amitszerettem volna megenni és vettem belőle egyet. Az autóban megkóstoltam és majdnem kiköptem...medvecukor volt az amit én nagyon utálok:D  

Este, miután vacsoráztunk, Katri mondta, hogy Tuomas és Eeros szaunázni készül, ha akarok akkor menjek velük. hát miért ne mennék szaunázni.?:D lementem szépen fürdőruhában, mikor már a többiek meztelenül ültek bent...najóóóó mondom:D:D olyan szerencsétlenül éreztem magam:D:D bementem fürdőruhával és törölközővel, mire Eeros mondta, hogy a törölközőt hagyjam kint. mondom okééé én nem vagyok otthonos a szauna kultúrájában:D mire elmagyarázta, hogy meztelenül kell. csak makogni tudtam, hogy szégyenlős vagyok:D, de megértették:D

 

Ennyi minden történt velem:D

Tuomas

A bejegyzés trackback címe:

https://finnishexperiences.blog.hu/api/trackback/id/tr202237784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomPA 2010.08.22. 17:30:04

@V ivi ^^: 2 idegen finn előtt mindenki az:)
süti beállítások módosítása